Приветствую Вас Гость | RSS Пятница
18.10.2024, 13:26
КОНСАЛТИНГОВАЯ
ГРУППА
Форма входа
Главная Регистрация Вход
Меню сайта
Поиск
Календарь
«  Июль 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 23
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Радио онлайн
Главная » 2009 » Июль » 6 » Міжнародна класифікація консалтингових послуг
Міжнародна класифікація консалтингових послуг
15:37
Як і будь-який інший продукт консалтингові послуги мають свій життєвий цикл: стадії проектування і розробок, випуску на ринок, зростання, зрілості, насичення і занепаду. Цей процес має також і тимчасове вимірювання, оскільки деякі послуги застарівають, і їх слід замінювати, а деякі послуги з'являються, і їх слід упроваджувати. Тому класифікація консалтингових послуг необхідна, особливо при ідентифікації кожного нового виду консалтингу. Системність характеристик, що даються кожному новому виду консалтингу, дозволяє порівняти його можливості і оцінити його ефективність по відношенню до інших. Оцінюючи співвідношення видів консалтингу в господарській практиці, можна спостерігати тенденції цих спостережень в динаміці, що дозволяє вносити відповідні корективи до розвитку консалтингової діяльності.

Існує безліч класифікаторів консалтингової діяльності. Нижче приведені деякі з них і зроблена спроба класифікувати консалтингові послуги з урахуванням специфіки економіки України. Сучасний набір консалтингових послуг на Заході склався в 1950-60-і роки, які називають "золотим століттям консалтингу". У Європейському довіднику-покажчику консультантів по менеджменту в даний час виділено 84 види консалтингових послуг, що об'єднуються в 8 груп. Класифікація видів консалтингових послуг приведена нижче.

1. Загальне управління.

1.01. Визначення ефективності системи управління.
1.02. Оцінка бізнесу.
1.03. Управління нововведеннями.
1.04. Визначення конкурентоспроможності / вивчення
кон'юнктури ринку.
1.05. Диверсифікація або становлення нового бізнесу.
1.06. Міжнародне управління.
1.07. Оцінка управління.
1.08. Злиття і придбання.
1.09. Організаційна структура і розвиток.
1.10. Приватизація.
1.11. Управління проектом.
1.12. Управління якістю.
1.13. Реорганізація інженерних служб.
1.14. Дослідження і розвиток.
1.15. Стратегічне планування.

2. Адміністрування.

2.01. Аналіз роботи канцелярії.
2.02. Розміщення і переміщення відділів.
2.03. Управління офісом.
2.04. Організація і методи управління.
2.05. Регулювання ризику.
2.06. Гарантії безпеки.
2.07. Планування робочих приміщень і їх оснащення.

3. Фінансове управління.

3.01. Системи обліку.
3.02. Оцінка капітальних витрат.
3.03. Оборот фірми.
3.04. Зниження собівартості.
3.05. Неплатоспроможність (банкрутство).
3.06. Збільшення прибули.
3.07. Збільшення доходів.
3.08. Оподаткування.
3.09. Фінансові резерви.

4. Управління кадрами.

4.01. Професійний рух і скорочення штатів.
4.02. Культура корпорації.
4.03. Рівні можливості.
4.04. Пошук кадрів.
4.05. Відбір кадрів.
4.06. Здоров'я і безпека.
4.07. Програми заохочення.
4.08. Внутрішні зв'язки.
4.09. Оцінка робіт.
4.10. Трудові угоди і зайнятість.
4.11. Навчання менеджменту.
4.12. Планування робочої сили.
4.13. Мотивація.
4.14. Пенсії.
4.15. Аналіз функціонування.
4.16. Психологічна оцінка.
4.17. Винагорода.
4.18. Підвищення кваліфікації працівників.

5. Маркетинг.

5.01. Реклама і сприяння збуту.
5.02. Корпоративний образ і відносини з громадськістю.
5.03. Післяпродажне обслуговування замовників.
5.04. Дизайн.
5.05. Прямий маркетинг.
5.06. Міжнародний маркетинг.
5.07. Дослідження ринку.
5.08. Стратегія маркетингу.
5.09. Розробка нової продукції.
5.10. Ціноутворення.
5.11. Роздрібний продаж і ділерство.
5.12. Управління збутом.
5.13. Навчання збуту.
5.14. Соціально-економічні дослідження і прогнозування.

6. Виробництво.

6.01. Автоматизація.
6.02. Використання устаткування і його технічне
обслуговування.
6.03. Промисловий інжиніринг.
6.04. Переробка матеріалів.
6.05. Регулювання внутрішнього розподілу матеріалів.
6.06. Упаковка.
6.07. Схема організації робіт на підприємстві.
6.08. Конструювання і вдосконалення продукції.
6.09. Управління виробництвом.
6.10. Планування і контроль за виробництвом.
6.11. Підвищення продуктивності.
6.12. Закупівлі.
6.13. Контроль якості.
6.14. Контроль за постачанням вузлів і деталей.
7. Інформаційна технологія.

7.01. САПР/АСУ.

7.02. Застосування комп'ютерів в аудиті і оцінці.
7.03. Електронна видавнича діяльність.
7.04. Інформаційно-пошукові системи.
7.05. Адміністративні інформаційні системи.
7.06. Проектування і розробка систем.
7.07. Вибір і установка систем.

8. Спеціалізовані послуги.

8.01. Повчальне консультування.
8.02. Консалтинг по управлінню електроенергетикою.
8.03. Інженерний консалтинг.
8.04. Екологічний консалтинг.
8.05. Інформаційний консалтинг.
8.06. Юридичний консалтинг.
8.07. Консалтинг по управлінню розподілом матеріалів і матеріально-технічному постачанню.
8.08. Консалтинг в державному секторі.
8.09. Консалтинг по телекомунікаціях.

Приведена класифікація є наочною. Консультанти виробляють рекомендації по виконанню вищеперелічених функцій менеджерів. Вони радять їм як здійснювати загальне управління, адміністрування, фінансове управління, управління кадрами і т.д.

Розглянемо основні завдання, які виконують консультанти по вищепереліченій класифікації.

1. Консультанти по загальному управлінню вирішують проблеми, пов'язані з самим існуванням бізнесу і його перспективами.

2. Консультанти по адміністративному управлінню вирішують проблеми, пов'язані з веденням бізнесу, тобто допомагають оптимізувати управління організацією.

3. Консультанти по фінансовому управлінню надають допомогу в рішенні трьох основних завдань:
1) пошук джерел фінансування і ефективного його використання;
2) аналіз фінансової діяльності організації і підвищення її ефективності;
3) перспективне зміцнення фінансового положення організації.

4. Консультанти по управлінню кадрами сприяють менеджерам в оптимізації залучення і використання людського ресурсу.

5. Консультанти по маркетингу сприяють такому функціонуванню організації, при якому вироблювана продукція буде куплена споживачем.

6. Консультанти по організації виробництва вирішують задачі, пов'язані з інжинірингом, аудитом і контролем якості і т.д.

7. Консультанти за інформаційними технологіями вирішують задачі, пов'язані з проектуванням і впровадженням інформаційних технологій на підприємстві.

8. Консультанти по спеціалізованих послугах вирішують спеціалізовані задачі, не пов'язані ні з одним з перерахованих видів послуг, і що відрізняються від них по методах, по
об'єктах або по характеру упроваджуваних знань.

Просмотров: 1977 | Добавил: koweu | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz