Приветствую Вас Гость | RSS Суббота
21.12.2024, 19:07
КОНСАЛТИНГОВАЯ
ГРУППА
Форма входа
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [6]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 23
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Радио онлайн
Главная » Статьи » Мои статьи

Що таке консалтинг.
Круг проблем, що вирішуються консалтингом, вельми широкий, крім того, спеціалізація компаній, що надають консалтингові послуги, може бути різною: від вузької, такої, що обмежується яким - або одним напрямом консалтингових послуг (наприклад, аудит), до найширшої, такої, що охоплює повний спектр послуг в цій області. Відповідно цьому, кожен фахівець (або кожна фірма), що працює в даній області, вкладаєте поняття консалтингу власний сенс і додає йому власний відтінок, визначуваний напрямом діяльності конкретної компанії.

Спробуємо дати визначення консалтингу в найширшому сенсі цього слова.

Отже, Консалтинг - це вид інтелектуальної діяльності, основне завдання якого полягає в аналізі, обгрунтуванні перспектив розвитку і використання науково - технічних і організаційно - економічних інновацій з урахуванням наочної області і проблем клієнта.

Консалтинг вирішує питання управлінської, економічної, фінансової, інвестиційної діяльності організацій, стратегічного планування, оптимізації загального функціонування компанії, ведення бізнесу, дослідження і прогнозування ринків збуту, рухи цін і т.д. Іншими словами, консалтинг - це будь-яка допомога, що надається зовнішніми консультантами, у вирішенні тієї або іншої проблеми.

Основна мета консалтингу полягає в поліпшенні якості керівництва, підвищенні ефективності діяльності компанії в цілому і збільшенні індивідуальної продуктивності праці кожного працівника.

У яких випадках клієнти звертаються по допомогу в консалтингову компанію?

Згідно поширеній думці, до послуг зовнішніх консультантів звертаються в основному і в першу чергу ті організації, які опинилися в критичному положенні. Проте допомога в критичних ситуаціях - зовсім не основна функція консалтингу. У яких же випадках і хто звертається по допомогу в консалтингову компанію?

У - перших, в тих випадках, коли підприємство, що має статус надійного, намічає перебудову всієї системи, пов'язану або з розширенням, або із зміною форми власності, або до корінною зміною спектру діяльності підприємства і переорієнтацією її на перспективніші і/або вигідніші напрями бізнесу.

У - других, у випадках, коли підприємство, що має статус надійного, з метою затвердження своїх позицій на ринку і створення необхідного іміджу в очах потенційних партнерів, звертається до послуг консультанта (наприклад, аудитора), проводить ревізію своєї діяльності (наприклад, аудиторську перевірку) і потім робить її результати надбанням гласності.

І, нарешті, в - третіх, в тих випадках, коли підприємство знаходиться в критичному положенні (або навіть на межі краху) і своїми силами з цього положення вибратися не в змозі зважаючи на відсутність досвіду і внутрішніх ресурсів для адекватної і своєчасної реакції на ситуацію, що створилася. Послуги консультанта (консалтингової фірми) в цьому випадку носять характер криза - консалтингу.

Вимоги, що пред'являються до консалтингової компанії

Діяльність кваліфікованого консультанта або серйозної консалтингової фірми, що надає широкий спектр послуг, повинна бути підпорядкована ряду вимог, основними з яких є наступні:

1. Консультант (він же консалтер) зобов'язаний володіти відпрацьованою технологією рішення задач і необхідними навиками у формулюванні організаційного діагнозу, стратегічному плануванні, використанні інформаційних систем, а також методами аналізу і прогнозування економічного стану, діагности загальної виробничої ситуації, встановлення контактів (спілкування і твердження) і т.п.

2. Консультант (або консалтингова компанія) повинен бути незалежний від постачальників продуктів і рішень у вибраній області, від традицій, не пісанних законів, що існують в організації, політики управлінського апарату. Думка консультанта повинна носити вільний і об'єктивний характер.

3. Консалтингова компанія повинна являти собою структуру, зовнішню по відношенню до консультованої організації.

4. Консультант (або консалтингова компанія) зобов'язаний надавати замовникам допомогу у використанні їх власного досвіду для безперервного вдосконалення своєї діяльності.

5. С целью накопления, анализа, переработки и использования получаемого опыта консультант (либо консалтинговая компания) должен работать со многими клиентами.

6. Консультант (либо консалтинговая компания) должен обладать обучающим воздействием на клиентов.

Категория: Мои статьи | Добавил: koweu (06.07.2009)
Просмотров: 1194 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz